1 Eylül 2009 Salı

Yok Böyle Ağaç


Yaprak Dökümü...Bir zamanlar 141 sayfa olan bi Reşat Nuri Güntekin klasiğiydi.Ay Yapım ve Kanal D sayesinde çarşamba akşamlarının tv klasiği haline geldi.Kitap zaten ailenin başına gelen olaylar yüzünden arabeskti ancak diziye eklenen karakterler ve değişik olaylar sayesinde daha da bi arabesk oldu.Bi yandan Ali Rıza Bey'in gururlu tavırları,diğer yandan Hayriye Hanım'ın dırdırları,bir diğer yandan Nejla ve Leyla'nın bitmek bilmeyen sidik yarışmaları,Şevket'in Ferhunde'ye yaranabilmek için başına gelenler,Fikret'in tripleri ve en önemlisi Ferhunde'nin öre öre Tekin ailesinin bi dükkan açmasına bile yetebilecek sayıda olan çorap sayısı :D İşler böyle olunca ailenin başına gelenler de kaçınılmaz oluyor tabii.E doğal olarak dizi bitmiyor ve 4.sezonuna giriyor.Mehmet Ali Erbil'in de dediği gibi Reşat Nuri Güntekin öbür taraftan yazıp yolluyor herhalde dizinin devamını..Ama sıktılar artık.Hep aynı olaylar.Çoktan bitmesi gereken bi dizi Yaprak Dökümü.Ben hatta ben dememeliyim kimse böyle bi ağaç görmemiştir sanırım.Döküle döküle bitmiyor bu yapraklar.Ayrıca nedense her sonbahar çok sert geçiyor.Böyle sonbaharlara bırakın yaprak ağaç dayanamaz kökünden sökülür sanırım.Artık bitirin be kardeşim şu diziyi de biz de kurtulalım Tekin ailesi de kurtulsun.Gerçi bu gidişle yapraklarını dökmeyen çam ağacı bile yaprak döker.Ama bu dizinin ağacının türü neyse onun yaprakları dökülmez.Bu yüzden uzar gider...

3 yorum:

  1. yok ya, bence dursun. gerçi bu salak dizi yüzünden avrupa yakası'nı izletmezlerdi bana, ben de sims oynardım. sims oynarken de tv'nin sesini duyduğumdan bütün olayları, dizi müziklerini falan ezbere biliyorum. kısacası bana o günleri hatırlatıyo dizi. dursun yani. hem avrupa yakası da yok artık :/

    YanıtlaSil