4 Eylül 2009 Cuma

Aşık Olma İsteği


Bu sefer blogumda farklı bi konu paylaşacağım.Aşık olma isteği...Evet.Aşık olacak kimseyi bulamıyorum.Hoş aşık olduğum kız da bana aşık olmuyor.Bazen İsmail YK'ya tam destek veriyorum.Adam şarkısında beni beğeneni ben beğenmem benim beğendiğimse beni beğenmez diyerek olayı bitiriyor.Felsefe yapıyor:P Belki de ben ve benim gibi birçok çaresize üzülmeyin takmayın bakın ben de bulamıyorum gibi bi mesajı vermeye çalışıyor.Artık aşık olmak istiyorum ama yakınımda kafa dengi bi kız yok.En sonunda kendimi İzdivaç'a katılıcam ondan korkuyorum.Zuhal Abla bana nasıl bi aday aradığımı sorucak.Ben de sert müzik dinleyen,eli yüzü düzgün ve boyu uzun olmayan bi kız aradığımı söyleyeceğim.Ha bi de Allah korkusu olan (şimdiki evlilik programlarında da bu söz moda hatta bugün biri yanlışlıkla Allah korkusu olmayan dedi :D koptum)Her neyse Zuhal Ablacım yarım saat sonra Umut talibin var diyecek ve kız konuşmaya başlayacak.Umut seni gördüm beğendim.Metalciyim.Ama tesettürlüyüm beni böyle kabul edeceksen çıkabiliriz diyecek.Ve ben ona git işine kızım seni belediye kabul etsin diyeceğim.Benim şansıma bu da olur.Kısacası evde kalmaktan korkuyorum.Ayrıca Cedric seni çok kıskanıyorum.8 yaşındasın hiç büyümüyorsun ve o yaşta biriyle çıkıyorsun.
DIPNOT:Geçen sene ona nasıl aşık olmuşum anlamıyorum.Doğrusu şimdi kendime çok gülüyorum.

5 yorum:

  1. Cedric'e mi aşık oldun? aşljraş!

    YanıtlaSil
  2. Hayır onu kıskanıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. ismail yk felsefesini hiç düşünmemiştim ahahaha:D adam haklı aslında lan :D

    YanıtlaSil
  4. ismail ykdır ne yapsa yeridir

    http://www.kliplerdiyari.com/ismail-yk-2009/ismail-yk/ismail-yk-2009/

    YanıtlaSil