14 Eylül 2009 Pazartesi

MP Kardeşliği


MP bir ayakkabı markasıdır.En azından ben öyle sanıyordum.Mersin'de yaşıyorsanız MP dosttur.MP kardeştir.Evet çok ilginç ama öyle.Tanıdığım bazı kızların nickinde MP dost,kardeş,kanka ve buna benzer kelimeler yazıyor.Acaba tanımadığım kızların nicklerinde de yazıyor mu merak ediyorum doğrusu.MP Mersin'de yaşayan bi çocuğun adı ve soyadının baş harfiymiş.Bir arkadaşıma neden nickine MP yazdığını sorduğumda beni koruyor tarzı bi cevap vermişti.Bu çocuk Mersin'deki tüm kızları koruyor mu acaba?Veya bu kızların yeni başlattığı bi moda mı?İlginç.Asıl ilginç olan da MP'le babamın seksen küsür yaşındaki dayısının ismi aynı.Duyunca çok güldüm.Ben de bundan sonra nickime MP babamın dayısı yazacağım.Kızlara inat.Sizin dostunuz kankanızsa benim de babamın dayısı MP.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder