19 Eylül 2009 Cumartesi

İshal Bayramı

Sizler bu satırları okurken ben çok uzaklarda olacağım.Aslında çok uzak değil ama yarın Şeker Bayramı olduğu için babaannemlerde olacağım.Eyvah Şeker Bayramı dedim.Ramazan Bayramı demeliydim.Diyanet İşleri öyle diyor.Ama bana şekeri anımsatan bi bayram o yüzden ŞEKER BAYRAMI diyorum bastıra bastıra.Zamanım çok kısıtlı birazdan yola çıkacağız.O yüzden sizlerle bi tecrübemi paylaşıyorum hemenYaklaşık 6 sene önce Şeker Bayramı'nın ilk gününde o kadar çok şeker yemiştim ki ishal olmuştum.Aman ha çok kaçırmayın.Tecrübe konuşuyor.6 sene önce Şeker Bayramı benim için İshal Bayramı olmuştu.O yüzden gitmeden uyarayım dedim.Kendinize dikkat edin.Ben artık gidiyorum.BYE


Şeker Bayramınız Kutlu Olsun,Fazla şeker yemeyin ishal olursunuz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder