9 Eylül 2009 Çarşamba

Nesquik Keçi Bokları


Bugün biraz mide bulandırıcı bi yazı yazıyorum.Hem de kahvaltıların vazgeçilmezi Nesquik mısır ve buğday gevreğiyle ilgili.Bu yazıyı okuduktan sonra yer misiniz bilemiyeceğim ama paylaşmak istedim.Ben de Nesquik mısır ve buğday gevreğini çok sevenlerdenim ama yerken her seferinde sanki keçi bokunu yiyormuş gibi oluyorum.Görüntüsü gerçekten öyle rengi zaten malum.Bu yazı Nesquik'in "Neeesquuuuuik sütü sevdirir" sözüne ters düşen bi yazı oldu.Hatta okuduktan sonra sütten tiksinirmiş herkes :P Neyse benim bu tür şeylerden midem bulanmaz ama insanların midesini bulandırmayı çok severim.Mesela samimi olduğum biriyle yemek yerken kimseye çaktırmadan ağzımın içindekileri de gösteririm :D Damla çikolatayı da tavşan bokuna benzetirim.Yayla çorbasını da kusmuğa...Her neyse bu uzar gider böyle.En iyisi bitireyim :D

4 yorum:

  1. bence buğday gevreği daha şey duruyor o bakımdan, seviyorum yani.

    YanıtlaSil
  2. aahahahahahah :D annem de biz nesquik yerken "bırakın şu keçi bokunu yemeyi" der mesela. :D

    YanıtlaSil
  3. Meryem bundan sonra annen benim de annemdir :D

    YanıtlaSil