4 Eylül 2009 Cuma

Rüyada İsmi Lazım Değili Dövmek Hayra Yorumlanır


Genellikle çok fazla rüya görmem veya görüpte unuturum onu bilemiyeceğim.Ama bu kadarı da pes yani...Rüyamda Fox kanalında Smackdown programına çıkmış kas yığınları misali ismi lazım değili yani tiryakiyi(hatta Voldemort:P)dövüyordum.Normalde şiddetten hoşlanmam.Ama kendisi bilinçaltıma öyle bi nefretle yerleşmiş ki hem onu hem de onu döverken görüyorum.Sevgili Simsıpanç'a da durumu anlattım.Simsıpanç rüyada ismi lazım değili görmenin hayra yorumlandığını söyledi:DHer neyse minnacık kitlemle paylaşmak istedim kendisine birikmiş öfkemi.Bigün elimden bi kaza çıkıcak diye korkuyorum acaba bu yukarıdaki yöneticilerden gönderilmiş bi işaret mi ?Değildir herhalde.Bu arada tüm stresimi attım.Şimdi Bengü'nün dövüş aşkını anlayabiliyorum.Çünkü bu sabah büyük bi mutlulukla uyandım.

3 yorum:

  1. bilinçaltına ben şeyettirdim onu...

    YanıtlaSil
  2. İsmi lazım değil yerine 'tiryaki' yazabilirsin. Bizzat öyle söylemiştim çünki.gnkdşanfkdaşgsankşl!

    YanıtlaSil
  3. :D evet bengü :D
    :D bi parantez açacağım simsıpanç :D

    YanıtlaSil